[Java lista] Hibernate commit ?

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Feb. 8., P, 09:26:28 CET

Sziasztok !

Itt a munkahelyen Oracle van a háttérben, de otthon meg Postgres van a gépemen,
azzal is ki akartam tegnap próbálni (csak nem volt időm), majd ma.

Joe

________________________________

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu meghatalmazó: Gergely Hodicska
Küldve: 08-02-07, Cs 17:53
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: Re: [Java lista] Hibernate commit ?

Szia!

> Most még azt is kipróbáltam hogy ha nem zárom le a SessionFactory-t sem, akkor
> is tökéletes a dolog, nincs commit.
Csak egy kérdés: milyen DB-vel próbálod? Mert pl. MySQL esetén MyISAM
tábláknál nincs tranzakció támogatás, és még az is előfordulhat, hogy
InnoDB-t akarsz létrehozni, de MyISAM jön létre (egy warining
társaságában :)).

Üdv,
Felhő