[Java lista] this parameter atadasa masik osztalynak

Godán Tamás gtom at freemail.hu
2008. Feb. 11., H, 15:57:50 CET

Hali!

Így első ránézésre az lehet a baj, hogy a package deklaráció MainMenu, a tényleges könyvtár neve amiben a java fájl van pedig MainMnu. Elírás?

Amúgy tényleg csúnya a kód. Ez a kedvencem, majd szólok az Oracle-s kollégáknak hogy mostantól ehhez tartsák magukat:
"public class DataBase extends javax.swing.JApplet"
:-)

Sok sikert a hibakereséshez!

üdv,
  Tamás