[Java lista] this parameter atadasa masik osztalynak

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Feb. 12., K, 09:26:30 CET

Hi !

Azért még szerencse hogy a DataBase package-ben lévő DataBase osztály példánya talán már nem lehet DataBase néven :))
Bocs !

Joe
________________________________

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu meghatalmazó: Fábiánn Zoltán
Küldve: 08-02-12, K 8:13
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: Re: [Java lista] this parameter atadasa masik osztalynak

Köszönöm a válaszokat, az építő jellegű kritikákkal egyetemben. A megoldás:

A DataBase osztályt nem tudta beimportálni a MainMenu osztály. Amikor a
DataBase osztályt betettem egy DataBase nevű alkönyvtárba a projekten belül
és átírtam az importálásnál a megfelelő hivatkozást, akkor rögtön lefordult
a cucc.

A kritikákat igyekszem megszívlelni.

Fabio

database 2866 (20080211) __________