[Java lista] Sok parameteres konstruktor

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Feb. 13., Sze, 12:30:26 CET

Ilyenkor mindig elo szoktam szedni az antropikus elv egy programozasra
elttorzitott valtozatat es felteszem magamnak a kerdest: "Egeszen
biztos vagy abban, hogy te vagy az elso ember, aki belefutott ebbe a
problemaba?"

Egy gigaosztaly tobb, kezelheto osztalyra valo transzparens
szetapritasanak vannak bevett es mukodo modszerei.

lsp