[Java lista] Eclipse subproject

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Feb. 21., Cs, 14:31:27 CET

Hát persze. A projektek egymást includolják (lehetőleg nem körkörösen), a working set meg adja ehhez a nézetet. Kézzel rakod össze, ami összetartozik, nem látják egymást "automatikusan". Viszont a láthatósága egy working setnek ki-be kapcsolható, ilyenek.

Nekem bevált, de soha nem is akartam "automatikus" dependency-ket csak azért, mert "összetartoznak". Majd én jól tudom, hogy mit akarok, és megcsinálom. Így asszem kevesebbet szívok.

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck