[Java lista] SZÁMALK Továbbképzés - Java fejlesztői képzés - nem csak reklám

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Feb. 21., Cs, 21:54:22 CET

Üdv,

köszönöm a visszajelzést. Az oktatás költségeit nem a hallgatók
állják, sőt, a második hónaptól már kapnak ösztöndíjat. Cserébe
vállalniuk kell, hogy az oktatás után bizonyos ideig részt vesznek egy
éles projektben.
Milyen formában küldjek összefoglalót, hol jelenne meg az oldalon? Meg
tudod adni a formátumát, vagy hogy hány sor/mondat/valami legyen?
Nagyon szépen köszönöm a segítséged!

István