[Java lista] Tomcat SSL (certificate import) nem megy

Otto CSATARI dreaml at freemail.hu
2008. Jan. 4., P, 21:26:02 CET

Üdv!

Megy egy tomcat normál http:8080-on (v5.5, v1.5jre) minden oké.

Beállítottam az SSL-t, generált certificate-et (keytool -genkey -
alias tomcat ...), keystore file. És szépen megy is https:8443-on,
csak írja, hogy nem megbízható, stb.

Megjött az igényelt certificate (NetLock, cert.cer). Töröltem a
keystore file-t, importáltam a kapott tanúsítványt (keytool -import -
alias tomcat -keystore .keystore -file cert.cer -storepass changeit).

És ett"ol kezdve ha https-en akarom elérni, jön az alábbi rusnya
üzenet:

2008.01.04. 21:11:50 org.apache.tomcat.util.net.PoolTcpEndpoint
acceptSocket
SEVERE: Endpoint [SSL:
ServerSocket[addr=0.0.0.0/0.0.0.0,port=0,localport=8443]] ignored
exception: java.net.SocketException: SSL handshake
errorjavax.net.ssl.SSLException: No available certificate or key
corresponds to the SSL cipher suites which are enabled.
java.net.SocketException: SSL handshake
errorjavax.net.ssl.SSLException: No available certificate or key
corresponds to the SSL cipher suites which are enabled.
	at
org.apache.tomcat.util.net.jsse.JSSESocketFactory.acceptSocket(JSSESoc
ketFactory.java:114)

Rengeteg találat volt a keres"okben, tucatnyit kipróbáltam, de nem
tudtam rájönni a megoldásra. Tudna vki segíteni?

Köszi,
Ottó