[Java lista] Netbeans Table Layout

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2008. Jan. 15., K, 10:33:05 CET

Hello,

Irogatok 1 alkalmazást (NetBeans6,VWP, JPA, Glassfish. Derby), a
Netbeans vizuális WEB-es fejlesztőeszközével.

Van 1 lekérdezésem (SELECT f FROM Dolgozo f), ami tartalmazza az
alábbi külső kulcsot:
    @JoinColumn(name = "FIOK_ID", referencedColumnName = "ID")
    @ManyToOne
    private Fiok fiokId;

Ha megjelenítem a fenti lekérdezés eredményét 1 táblában, akkor a fiók
oszlopában az alábbi értéket látom: modell.Fiok[id=123]. Szeretnem
ebben az oszlopban megjeleníteni a fiok.megnevezes-t.

A Table Layout-ban próbáltam a Value Expression-ban a
#{currentRow.value['fiokId']}-t át írni valami másra ,de nem akart
összjönni.

Van valakinek ötlete, hogy hogyan tudom ezt megtenni?

Thx
Csaba