[Java lista] animalt gif-ek egymason

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Jan. 26., Szo, 15:30:44 CET

hello,
Ezzel a dátummal: Sunday 20 January 2008 13.03.10 Zsombor ezt írta:

> Ahogy a mondás tartja: "animált gifek használata ősi román szokás!" :D
Igenis Fonok! :)

Valoban az animalt gif-ek teljesen random pillanatban rajzoljak ki magukat es
raadasul mindegyiknek sajat szalja van a frissiteshez, ugyhogy gaz az egesz.
Ezert a teruleteket ugy alakitottam ki, hogy ne legyenek atfedo teruletek es
csinaltam egy animalt kepet, aminek a fazisvaltasait en egy szalbol vezerlem.
Igy kisebb, gyorsabb es egyszerubb lett.

--
koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu