[Java lista] .SVN könyvtárak publish esetén

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Júl. 2., Sze, 23:49:47 CEST

Sziasztok,

a JDT Ignore Extensions plugin fenn van, az nem oldja meg. Lehet azon
valamit konfigurálni, vagy ellenőrizni, hogy minden jó-e vele?

A Window > Preferences Java > Compiler > Building lapon Filtered
resources viccesebb, mert ilyenkor létrehozza az üres .svn
könyvtárakat a build/classes könyvtárban, de nem másol bele fájlokat.
A Clean és Publish után a
.metadata\.plugins\org.eclipse.wst.server.core\tmp0 könyvtárban a
classes könyvtárban már nincs .svn könyvtár, de a többi könyvtárban
van. :(

Viczi