[Java lista] Socket broken

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Júl. 14., H, 12:30:12 CEST

Bocs, hogy nem megyek most részletesen bele, de látom, hogy nincs válasz
napok Ăłta.

A jPos projekt forrásába érdemes belemászni. Az egy 10 éves banki
opensource alkalmazás, jól meg van csinálva. Pont ez a rész engem
annyira nem érdekelt, de láttam, hogy ez is meg van csinálva jól a
programban.

Ăśdv.
PĂ©ter