[Java lista] Hibernate+Postgresql delete cascading

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Júl. 21., H, 17:26:29 CEST

On Mon, 21 Jul 2008 17:02:02 +0200
zamek <zamek at vili.pmmf.hu> wrote:

  Hali!

> Persze meg eleg szoros az egesz, de hat minden kezdet nehez.
> pl. hova tegyem build.xml-t, ami a annotations generalast vegzi?
> A project gyokerbe nem tehetem, mert ott a Netbeans build.xml-je.

Attol meg teheted. A netbeans build rendszere ugy van kitalalva, hogy a
project konyvtaradban levu build file valojaban ures, es az nbproject
konyvtarbol include-olja a netbeans fele build file-t. Ezert aztan a
gyokerben levobe azt irsz, amit akarsz. Rakhatsz bele sajat taskokat, ha
meg ossze szeretned hozni a netbeans altal hasznalt lepesekkel, akkor
ezeket megfeleloen (a folyamat szerint) kell elnevezni (pl. pre-jar,
pre-compile, post-compile, stb.). Szepen le is van kommentelve.

A masik build.xml-t atnevezheted es include-olhatod a jelenlegibe, ha nem
okoznak utkozest a task nevek, ha meg igen, akkor atnevezed, es
antcall-lal hivod meg.

  atleta