[Java lista] Hibernate+Postgresql delete cascading

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Júl. 21., H, 22:27:23 CEST

On Mon, 21 Jul 2008 21:07:00 +0200
zamek <zamek at vili.pmmf.hu> wrote:

  Hali!

> ez ok, csak attol tartottam, hogy neha agyonirja a build.xml-t, leven
> hogy sajatja. Igaz, nincs az elejen a "ne nyulj hozza" figyelmeztetes.

Mi irja agyon? :) A netbeans a projekt gyokerben levo build.xml-hez nem
nyul, ahogy irtam, mert az altala adott dolgok az
nbproject/build-impl.xml-ben vannak. Ez a file van include-olva a
build.xml-bol, amihez a kezdeti generalas utan nem nyul a NB. Az pont
arra van, hogy beleirkalj. (Mellesleg szerintem az
nbproject/build-impl.xml-hez sem piszkal hozza, mert a beallitasok mind
properties file-okban vannak.)

  atleta