[Java lista] Derby-ből, PostgreSQL-be.

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Júl. 22., K, 13:02:40 CEST

2008/7/22 Kaposi József <jozsi42 at citromail.hu>:
> Üdv mindenkinek!
>
> Az egyik programomat szeretném átrakni derby-ből postgresql-be. A problémám
> az, hogy nem tudom, hogy mi lenne a leg fájdalommentesebb módja az adatok
> átrakásának.
>
> Tudna ebben nekem valami tanácsot adni?

Érdemes az adatbázis táblákat megnézni, hogy derbyben milyenek és
megnézni, hogy azt vajon megeszi-e a postgres.
Aztán jöhetnek az adatok. Szerintem :)
Szerintem egy jó kliensel ezt meg tudod oldani.
Pár hete találkoztam egy javaban írt klienssel ami tudott derbyül és postgresül.
SquirrelSQL talán.

--
- -
-- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando