[Java lista] serialization

Székely István istvan.szekely at i-logic.hu
2008. Júl. 25., P, 10:16:00 CEST

Sziasztok,

Akkor én is hozzáfűznék még valamit. A serialVersionUID generálása még
ugyanazon gyártó különböző verziójú JVM-jei esetén is eltér egymástól.
Nevesítve, egy Sun JVM 1.4 más id-t fog generálni ugyanahhoz az
osztályhoz, mint egy 1.5 JVM.

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/compatibility.html, 7. pont

Üdv,
Stivi