[Java lista] Freemarker, ismeretlen valtozo tipus

CoL col at gear.hu
2008. Júl. 25., P, 11:08:53 CEST

Szia,

első és legfontosabb, mindig kezeld le, a null értékeket, tehát ${a}
helyett is mindig ${(a)!""} legyen.

Freemarker-be vannak is_... hívások. Én írnék egy macrót amibe az
átadott változót viszgála kiiratnám a szerint a tartalmát, hogy milyen
tipus.
http://fmpp.sourceforge.net/freemarker/ref_builtins_expert.html

Nagyon gondolat olvasást ne várj sose egy programtól sem, meg kell neki
mondani mikor mit csináljon.

C.