[Java lista] HttpServletRequest törzsének kilvasása

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Jún. 3., K, 15:36:51 CEST

Szervusztok!

Hogyan kell kiolvasni a request törzsét? Debug céljából kiíratnám egy az
egyben a képernyőre de nem jön össze. Ezzel próbálkoztam:

InputStream inputStream = request.getInputStream();
byte buffer[] = new byte[50];
int length;
while((length = inputStream.read(buffer)) != -1) {
	System.out.println(new String(buffer, length, buffer.length));
}

Az adatokat post metódussal küldtem, tehát a törzsben kéne lennie. Vajon miért
nem olvassa ki?
Fenti eljárást egy TagSupport-ot megvalósító osztályban hívom meg.

--
sirkalmi