[Java lista] HttpServletRequest törzsének kilvasása

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Jún. 3., K, 19:51:05 CEST

On Tue, 3 Jun 2008 15:36:51 +0200
Mariák Kálmán <sirkalmi at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Az adatokat post metódussal küldtem, tehát a törzsben kéne lennie.
> Vajon miért nem olvassa ki?
> Fenti eljárást egy TagSupport-ot megvalósító osztályban hívom meg.

Talan mar nincs is ott. Milyen frameworkben, hol probalkozol a
kiolvasassal? Egy sima servletben vagy van esetleg valami kod, ami mar
elotted megteszi a request feldolgozasat? (Ez a TagSupport dolog pl.
gyanusan hangzik.)

Ilyesmit tipikusan ServletFilter-be kene rakni, de persze a kiolvasasnal
figyelni kell arra, hogy ha te 'megeszed' az inputot, akkor mire a
servletek kerulnenek sorra mar ures streamet latnanak, tehat a kiolvasott
adatokat tovabb is kell adni nekik. Ha csak a fejleszteshez van ra
szukseged, akkor valoszinuleg a mar ajanlott gui-s proxy megoldas a
legkenyelmesebb.

  atleta