[Java lista] Jasper report mezőbe SQL query?

Zoltán Gáspár zoltan.gaspar at gmail.com
2008. Jún. 3., K, 21:42:10 CEST

Szia,

nem tudom milyen adatbázisról van szó, de Oracle-ben pl lehetne ezt scalar
subquery-vel megoldani:

SELECT
  mq.id,
 * (SELECT name FROM id_to_name itn WHERE itn.id=mq.id) itn_name*
FROM main_query mq, ...
WHERE  ...

Nem gondolom, hogy ettől sokkal bonyolultabb lenne a lekérdezés és még
performace-ra is király lesz és nem kell a JR-szal tökölni :) Más db-ben nem
tudom mennyire van ilyen sql struktúra (adatbázisfüggetlenség, haha), de
gondolom gyorsan ki lehet próbálni.

Üdv: Roger