[Java lista] Jasper report mezőbe SQL query?

Zoltán Gáspár zoltan.gaspar at gmail.com
2008. Jún. 4., Sze, 10:32:27 CEST

Nem véletlenül írtam, hogy Ora alatt, ahány adatbázis, annyiféle
optimalizáló, kiértékelési mód, stb.

Egyébként tényleg attól függ kérdés Ora alatt is, pl a példámban a type
tábla index organizált volt, másfajta táblára, más méretekre,
szelektivitásra, kardinalitásra más-más féle módszer a gyorsabb, de ez azért
itt eléggé offtopic :)

Elsősorban azért ajálnottam a sc. subquery-t, mert a kérdező nem szeretett
volna még egy joint tenni a selectbe, ezzel a módszerrel ez elkerülhető.

Roger