[Java lista] Jasper report mezőbe SQL query?

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Jún. 4., Sze, 15:39:00 CEST

> Én úgy tapasztaltam, hogy gyorsabb sokszor gyorsabb a subquery...
Én általában az ellenkezőjét tapasztaltam, ezért csodálkoztam is a
válasz emailekre. Ez a query kb. pont tipikus példája annak, amikor a
subquery kiváltható joinnal.

Első blikkre nem is tiszta, hogy subquery esetében hogyan tud jobban
optimalizálni, mint join esetében, érzésre kb. darabra ugyanazt kell
megcsinálja mindkét esetben, csak a subquerys esetben többnek gondolnám
a járulékos költséget. MM? Persze ezért érdemes mindig tesztelni is.

Join több sort adhat vissza hozzászólásra: ebben az esetben a subquery
hibát dobna, hiszen ebben a szituációban ott csak olyan query állhat,
ami egy sort ad vissza.

Üdv,
Felhő