[Java lista] Spring mvc form, helyes validalashoz unit test

Aron Gombas aron.gombas at midori.hu
2008. Jún. 8., V, 16:24:40 CEST

  Mi az altalad elsokent leirt valtozatot hasznaljuk, de vigyazz,
mert a model-ben *nem* feltetlenul az altalad leirt key hatarozza
meg az binding result objektumot, hanem az a command nevetol
fugg. Nalunk van 1 ilyen kis utility method:

	/**
	 * Returns the binding result from a model by the name of the command
object.
	 */
	protected static BeanPropertyBindingResult
getBindingResultByCommandName(ModelAndView mav, String commandName) {
		return
(BeanPropertyBindingResult)mav.getModel().get(BindingResult.MODEL_KEY_PREFIX
+ commandName);
	}

  Aztan peldaul egy form controller-tol a testcase-ben is
elkerheted a command name-et:

   createUpdateUserController.getCommandName()

  Ez nekunk sok Spring verzio ota tokeletesen mukodik es pofonegyszeru.
Ha van elegansabb megoldas, az engem is erdekel.
--
  Aron Gombas