[Java lista] Spring mvc form, helyes validalashoz unit test

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Jún. 8., V, 21:21:04 CEST

Itt inkabb azon van a hangsuly, hogy a controller hibas bemenet eseten
visszadobja a formot, es a modelbe bepakolja a hibauzeneteket. Maga a
validalas nem bonyolult (ellenrzi, h a parameterek meg vannak adva, es
nem uresek).

Persze nem kizart, hogy olyan kodreszletet akarok tesztelni, ami
valojaban a keretrendszerhez tartozik, de valahogy nekem ez igy tunik
esszerunek.

P.