[Java lista] Elektronikus formanyomtatvány

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2008. Jún. 9., H, 11:23:26 CEST

Szia!

Én terveztem űrlap tervező és kiértékelő web-es programot, amelyet egy
kereskedelmi bank ma is használ.
Igaz, táblázatokat nem tartalmaz, viszont minden "kérdéshez" előre
kell definiálni a megjelenési formátumot (radio, text, combo, stb,
akár saját összetett formátum), értékkészletet (radio, combo),
elfogadható válaszokat.
A kiértékelési szabályokat (validáció, azaz mikor fogadható el a
kérdésre adott válasz) XPath 2.0 script-el is megadhatja az
adminisztrátor, kérdésenként. Az XPath miatt kérdésekre adott válaszok
közötti összefüggés is leírható (pl. a válasz egy másik mezőben
megadott dátum érvényességétől függ).
Több űrlap készíthető, űrlaponként tetszőleges számú kérdéssel. Képes
arra, hogy a paraméterben kapott adatok alapján az űrlapra
paraméterezett kérdések közül eleve csak a relevánsakat jelenítse meg,
és a beviteli felületen történt változtatás esetén is ki tudja
kapcsolni ("szürke") a nem releváns kérdéseket.

Technológia: Java+XML+Oracle tárolt eljárások+Spring

Üdv,
Chico