[Java lista] Birt

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2008. Jún. 12., Cs, 09:59:43 CEST

Szia Feri!

Valóban ez lenne a megoldás, de egy probléma van... ezek a beépített
eszközök (page-number, total-page) csak akkor működnek ha csak azok vannak a
láblécben, vagy fejlécben. Ez nekem probléma mert úgy van kitalálva a dolog
hogy maga a csekk a láblécben van, sajnos layout-ban nem lehet megoldani. A
scriptelős módszer se lenne rossz, néhány dolgot már megoldottam vele, de
itt konkrétan az a baj, hogy elkészíti az adott oldalt kipakolja cuccokat,
és ha kell akkor csinál még egyet, és előre nem tudod megmondani, hogy hány
oldalad lesz összesen. Nekem meg pont ez kellene...

Szóval ez a BIRT dolog eléggé behatárolja hogy miket tudsz vele megoldani.

Egyszóval: szívás

De nagyon köszönöm a linket, és hogy foglalkoztál a problémámmal.

Üdv: csucsi