[Java lista] Birt

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2008. Jún. 12., Cs, 10:31:17 CEST

Nekem mondod... Ez a BIRT ahol lehet már megszivatott. Olyat csinál, hogy
van egy query, a query-nek egy atribútuma, amit két helyen szeretnék
megjeleníteni. Az oldal tetején és alján. A tetején mondja nekem, hogy null,
alul meg ott van a megjelenítendő érték, és a vicc az hogy pont ugyan azzal
a módszerre akarom kiiratni (listában van két dinamic text, mindkét DT a
lista által futtatott queryből dolgozik)... erre varrjál gombot