[Java lista] Javascript letöltése AJAX-szal

Schmidt András asch at freemail.hu
2008. Jún. 13., P, 11:49:58 CEST

Szia!

Épp ilyesmivel vacakoltunk most.

Ha Ajax-szal leszedsz HTML kódot amit mondjuk
akármi.innerHTML="letöltött kód" paranccsal illesztesz be az oldalra,
akkor az ebben lévő Javascriptet _nem_ futtatja le a böngésző. Persze ez
csak tapasztalat (firefox és Explorer), nem tudom a szabvány mit ír elő.

A megoldás az, hogy "kézzel" le kell futtatni a letöltött kódot a html
beillesztése után:
eval(dwr.util.getValue('a dinamikusan betöltött script tag azonosítója'));

Ha így futtatod a kódot akkor egyes böngészőkben a:
function myFunction() {
nem működik, de helyette ha ezt írod:
var myFunction= function(){
akkor már működik.

Ez mind csak "worksforme", konkrét specifikációt a dinamikusan betöltött
javascriptre nem találtam még sehol. Agyas dolog ez a Javascript...

Remélem segítettem. Üdv,

Schmidt András