[Java lista] netbeans debug a system osztalyokban is -------- > s/system/jvm/

Schmidt András asch at freemail.hu
2008. Jún. 14., Szo, 17:09:42 CEST

Hello!

Eclipse-ben Ubuntun tudom csak hogy hogy működik. Itt telepíted a
java-6-src csomagot és máris bele tudsz lépkedni a rendszer osztályokba.
Tehát tud működni ne add fel!

Viszont a kérdésed szerintem még mindig félreérthető. A JVM az amit
natív nyelven írtak (C++) és futtatja a felhasználó meg a JRE
osztályait. A JRE osztályainak egy része ugye JNI-vel szintén natív
binárissal van megvalósítva.

Tehát akkor a JRE osztályainak a Java részét akarod debuggolni vagy a
natív nyelven írt részét? Az utóbbit nem tudom hogy lehet megtenni.

Schmidt András