[Java lista] Netbeans servlet leszármozás

Aron Gombas aron.gombas at midori.hu
2008. Jún. 16., H, 17:00:08 CEST

Pontosan melyiket akarod elerni, a DefaultServlet-et (1) vagy a
TestServlet-et (2)?

(1) Absztrakt szervlet osztalyt nem fog Neked a container peldanyositani.
(2) Ha nem mondod meg a web.xml-ben, hogy milyen servlet-eid vannak
es azokra milyen URL-ek map-elodnek, akkor hogyan szeretned
meghivni azokat?

Aron