[Java lista] Netbeans servlet leszármozás

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2008. Jún. 17., K, 10:32:30 CEST

Szia!

Az ötlet onnan jött, hogy volt egy JDeveloperes fejlesztésünk (pontosabban besegítettünk a fejlesztésbe) és ott ilyen leszármozott osztályokat is el tudtam indítani. A web.xml-t nézegetve viszont nem találtam az osztályomat bejegyezve.

Ezekszerint a JDeveloper akkor valahogy megoldotta.

De vissza a lényeghez. Ez az invoker servlet dolog teccik, de nekem általános megoldás kéne, nem tomcat specifikus. Hogyan tudnék összerakni magamnak egy ilyen osztályt?
Nem akarom a servleteket külön konfigurálni, meg semmi extra, csak a doget, meg a dopost elérhető legyen.

VigB