[Java lista] Netbeans servlet leszármozás

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Jún. 17., K, 11:44:46 CEST

On Tue, 17 Jun 2008 11:37:04 +0200
Vig Balázs <balazs.vig at dataexplorer.hu> wrote:

  Hali!

> Hát igen, nem akarjuk feltaláni a spanyol vigaszt.

Hat az biztos, hogy webalkalmazast nem igazan erdemes keretrendszer
nelkul irni. En felteteleztem, hogy jo okod van servletet hasznalni :).

> A problémánk épp ez: a jávához jópár keretrendszert írtak, de most
> nincs időnk azokat átnézni, adoptálni (holnapra egy működő

Azzal, ha az egyik nepszerut valasztjatok (barmelyiket) meg mindig jobban
jartok idoben, mint ha kezzel alltok neki reszelgetni. Eleg hamar
behozzak a megismeresre forditott idot. Mondjuk holnapig mar lehet, hogy
nem fer bele :).

  atleta