[Java lista] képek küldése xmlben

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2008. Jún. 17., K, 12:45:49 CEST

Úgy tudom, hogy az Adobe csinált ilyen plugint, de nekem olyan megoldás kell, ami telepítés nélkül működik. Az eredeti elgondolás az volt, hogy jfreechart segítségével előállítom a képet, és azt ajax segítségével küldöm le (a forrásadatok kinyerése / feldolgozása miatt aszinkron feldolgozás kell) valamiylen formában. Ezt pedig meg kellene jeleníteni valahogy.

VigB