[Java lista] eclipse-jee-europa-winter-win32, Ant, Java EE 5

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Jún. 18., Sze, 00:11:11 CEST

Király vagy, köszi! Használtad is, jó? Szerintem nekem valami ilyesmi kell.

A JBoss Tools azt mondja, hogy a JBoss Tools Project Archives view-t
használjam JAR, WAR, EAR állományok összeállítására. (Eclipse csak
export-tal állít elő ilyent?) Első ránézésre az Ant4Eclipse
builder-eket hív, és mivel van olyan, hogy
org.jboss.ide.eclipse.archives.core.archivesBuilder, lehet, hogy ez is
menni fog. Kipróbálom! Sőt, akkor lehet, hogy nagy build fájl sem
kell, hanem az EAR-éból hívom a többit?

Viczi