[Java lista] Netbeans 6.1 debug

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Jún. 21., Szo, 19:42:58 CEST

Hello,

Elkezdtem Netbeans hasznalni es rogton beleutkoztem egy bosszanto jelensegbe.
Kideritettem, hogy az rt.jar-ban torteno debug-olashoz debug kozben a
window/debugging/sources menuben kellene beallitanom, hogy mely forrasokban
akarok debuggolni. Igen am, de egesz egyszeruen az az ablak _nem_ jelenik
meg! Sem menubol, sem alt+shift+f8-ra sem.
Sot mi tobb, sem a call stack, sem a local variables, sem a watch nem jelenik
meg. Ha elinditok egy debug-ot, akkor az also ablak aljan megjelenik a
breakpoints, az output es a threads gomb, a tobbi nem.

Mit rontok el?

Debian Linux testinget hasznalok, java:

java version "1.6.0_06"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_06-b02)
Java HotSpot(TM) Server VM (build 10.0-b22, mixed mode)

--
koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu