[Java lista] java to EJB3

Laja laja at freemail.hu
2008. Jún. 25., Sze, 16:53:45 CEST

Hali!

Van egy progim (java), ami szép meg jó meg minden, de most kellene
belőle webes verziót csinálni (vagyis hogy a funkciók elérhetőek
legyenek weben keresztül is). Nem kell megjeleníthető felület se, csak
hogy a rutinokat el lehessen érni. A lényegi részét egyszerűen megírtam,
de a servlet résszel bajaim vannak. A gond az, hogy sose csináltam még
ilyesmit. Próbáltam utánaolvasni, de amit találtam vagy vagy a kályhától
indul el (HTTPServlet), vagy azt feltételezi hogy az elmúlt 10 évben
EJB-ket szerkesztettem. Nagy kérdésem, hogy nem tud valaki valami
használható manualt?

A másik, hogy hogyan érdemes ilyesmit csinálni? Álljak neki a kályhától
azaz származtatni a HTTPServlet-ből, vagy valami EJB3 szerűben
gondolkodjak? (Mondjuk ez utóbbival vagyok nagyobb gondban, mert erről
kismillió olyan leírás van, hogy a korábbi verziókhoz képest milyen
könnyítéseket hoz az annotáció, de hogy hogyan kell 0-ról megírni egy
EJB3 servletet, olyat egyet se.)

Tudom hogy a google a barátom, de sokezer találattal kicsit nehéz
elindulni. Mindent végigolvasni meg egy élet nem elég... Az olyanok meg
mint EJB3 specifikáció, nem igazán használhatóak... :(

Mondjuk meg kérdésem lenne, hogy milyen szervert érdemes használni? Nem
kell klaszter meg hasonlók, csak minél egyszerűbb és gyorsabb legyen.
Most jboss-t tettem fel, de pusztán csak mennyiségi alapon, azaz erről
volt a legtöbb találat :)

Laja