[Java lista] java to EJB3

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Jún. 27., P, 14:23:58 CEST

2008/6/27 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>:

> Pedig ez eppen olyan feladat amit EJB3-mal velemenyem szerint konnyen meg
> lehetne csinalni. EJB3 tud olyat hogy SOAP-on publikalja a java osztalyok
> metodusait ide meg pont ez kell. Erdemes lenne bongeszgetni meg azokat a
> talalatokat.
>
> Az appserver uraindulasi ideje a fejlesztes szempontjabol altalaban
> irrelevans, mert az alkalmazast ujrainditas nelkul is lehet telepiteni
> mindegyiken. En Glassfish V2-t javasolnek.

Ilyen urbánus legendát én is már számtalanszor hallottam, gyakorlatban ez
mindig azt jelentette, hogy persze, lehet újra telepíteni az alkalmazást, de
akkor : 1, hosszabb az undeploy mint a VM kilövése, 2, a harmadik után úgyis
elfogy a memória, és ki kell lőni a VM-et :)
 AmĂşgy EJB3-hoz nem kell appszerver, hibernate + spring sokkal kellemesebb
kombináció, s ahhoz is van mindenféle remoting csoda.

Zs