[Java lista] java to EJB3

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2008. Jún. 27., P, 15:19:49 CEST

On 6/27/08, Zsombor <gzsombor at gmail.com> wrote:

> metodusait ide meg pont ez kell.

Elvileg a @Stateless utan egy @Webservice -t kell irni es kesz. Meg
nem probaltam, csak elhittem bemondasra.

> irrelevans, mert az alkalmazast ujrainditas nelkul is lehet telepiteni
> mindegyiken. En Glassfish V2-t javasolnek.

Mi is azt hasznaljuk, de tenyleg tobb masodperc az indulasa
(notebookon legalabbis). Ez ha nem is relevans onmagaban, azert
tajekoztato jellegu az alkalmazasszerver tulmeretezettsegerol.

> Ilyen urbánus legendát én is már számtalanszor hallottam, gyakorlatban ez
> mindig azt jelentette, hogy persze, lehet újra telepíteni az alkalmazást, de
> akkor : 1, hosszabb az undeploy mint a VM kilövése,

Glassfishben ugyanolyan nevu komponens frissitesehez nem kell
(explicit) undeploy, csak deploy, ami nincs 1 sec.

> 2, a harmadik után úgyis
> elfogy a memória, és ki kell lőni a VM-et :)

Nalunk nem kell ujrainditani sok redeploy utan sem. Pedig igencsak
memoria-szegeny virtualis gepeken fut. Van valami olyan magia is,
amikor nem az egesz wart/eart csereled le, hanem csak a valtoztatott
classokat, lehet hogy azzal kevered?

Osszefoglalva az eredeti kerdezonek: biztos van kisebb HW igenyu
megoldas mint az eddig elhangzottak, ugyhogy ha nincs negyed giga
memoria a serverben, akkor keress tovabb, vagy vegyel bele :-)

Szocske