[Java lista] java to EJB3

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Jún. 30., H, 21:14:34 CEST

:) Sajnos amióta egyet reportoltam és ki is javítottam a Tomcat-ben,
és semmi reply-t nem kaptam (oké, persze nem egy közösség), azóta
megszűnt ezirányú hajlandóságom (és patch-elt Tomcat-t megy). De
gyűjtöm az anyagot a két környezet összehasonlításához, és ha azzal
kész vagyok, a hibákat is jelezni fogom. Bár azóta Ganymede van,
lehet, hogy abba már javítottak egy-két dolgot.
De főleg a JBossTools-ban találgattam, és azok a tracker-ben benne is
vannak, és a nightly build-ben elvileg teszteltek is, de én feladtam a
2.1.2 várását, és maradok az Ant-nál.

Viczi