[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5)

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Már. 4., K, 12:11:00 CET

Hali,

Nezopont kerdese. Nem mintha en nem hasznalnek neha regexpet

Na ez engem is elgondolkodtatott. A tömörség mint cél ennyire fontos lenne,
hogy jobb egybe regexp-elni? Olyan könnyű biztonságosan módosítani és
tesztelni a programhoz később hozzányúló más embereknek?

Biztosan ennyire különbözőek vagyunk: én hajlandó vagyok összetett
feltételeket (egy határon túl) elemi feltételekre boncolni (energiát
fektetni az ügybe), a minél jobb kódérthetőség és (vélt) biztonságos
módosíthatóság oltárán áldozva. Persze ettől még igaz kell legyen, hogy egy
jó programozó egytelen if-feltételtől, vagy reguláris kifejezéstől, vagy
rekurziv cucctól sem retten el, ha arról van szó. :o)

MM

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 2920 (20080304) __________

http://www.eset.com