[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5) -- meglepo vegkifejlet

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Már. 5., Sze, 08:35:36 CET

Hali,

>Asszem erre megis csak mondhatjuk, hogy bug :).

És biztosan nem lehet 'feature'? ;) /És a smiley ellenére azért komolyból is
kérdezem.../

MM

PS:
>Hat, ha arra panaszkodtam, hogy lassu, akkor te mire tippelsz? >;-)

Azért nem volt számomra egyértelmű, mert a threadből nekem speciel az jött
le, hogy vagy nagyon gyors, vagy nagyon lassú a regexpelési idő.
Amúgy pedig bocs mindenkitől, hogy nekem mint a viccbeli Mórickának
mindenről _az_ jut eszébe (lásd még 'bug vagy feature' problématikát), de én
nem tudok elszakadni attól, hogy például a teljesen más SQL-világban, nap,
mint nap találkozhatunk hasonlóan optimalizásra váró rejtélyes problémákkal,
a márcsak a dolog természeténél is fogva. Lehet, hogy nagyon elrugaszkodok a
talajról, de lehet, hogy mégsem olyan trivi a regexp-feldolgozás, mint
elsőre gondolhatnók.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 2922 (20080305) __________

http://www.eset.com