[Java lista] Freemarker tapasztalatok

CoL col at gear.hu
2008. Már. 5., Sze, 21:50:10 CET

Hali,

igen, erre mondtam, hogy nagyon könnyek kiegészíthető saját
fügvényekkel, de kínál makrókra is lehetőséget:
http://freemarker.sourceforge.net/docs/ref_directive_macro.html
Ha web-ről van szó, nagyon jól jönnek, nem kell 100x megírni minden
templatebe egy egy ciklust, kiiratást. Ha módosítani kell, akkor elég 1
helyen a makró file-ba amit include-olhatsz a templatebe is, de
automatikusan is behuzhatsz a templatekhez. (nem kell minden file
elejere beírni az include-ot :))

És ami még igen izgalmas, hiszen egyre több adatunk lehet xml-ben
tárolva, a http://freemarker.sourceforge.net/docs/xgui.html Felesleges
külön feldolgozni az xml-t a programban és úgy átadni az adatokat.

Na de, tényleg rengeteg dolog van, egyszerübb elkezdeni használni :))

C.