[Java lista] Freemarker tapasztalatok

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 08:56:17 CET

Hat nalunk a controller resz mar eldolt (valamiert szerelmesek itt a
strucc2-ben). Remelem azert mar ra tudom oket venni, hogy az ejb-ket
spring tolja az akciokba, es ne a hazi takolasu service locator kaprja
ossze.

Van valami konkret szamadat is teljesetimennyel kapcsolatban, vagy
csak probalgatas soran jott le, hogy gyorsabb.