[Java lista] verziokovetes

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 10:17:45 CET

Hat ha valami szopo, akkor az SVN merge az.

En mondjuk nem latom, hogy a CVS miert ne lenne jo erre a celra,
ugyanugy lehet vele brancheket es tageket kezelni, csak a merge
funkciot nem foldonkivuliek szamara irtak.

Ami hianyzik, mar ahogy a problemak leirasabol megitelem, az egy build
kezelo tool, ami kepes a repository barmelyik branchenek barmelyik
allapotabol buildet kesziteni, es az elkeszult buildet visszatolni a
repositoryba.

lsp