[Java lista] verziokovetes

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2008. Már. 6., Cs, 10:14:22 CET

Szia!

Szerintem nektek nem a verziókezeléssel van a legfőbb problémátok, bár
a leírást elnézve az SVN-re váltás okozhat egy kis javulást ezen a
téren is. (Továbbá: IDE-be integrált CVS vagy SVN sokat dob a
használhatóságon). A legfontosabb javító tényezőnek azonban az issue-
trackinget tartanám, ha lehetséges akkor CVS-be vagy SVN-be
integrálva. Az elérhető open-source megoldások nem túl jók, de
indulásnak egész használhatóak (bugzilla, mantis)...

Üdv,
    István