[Java lista] verziokovetes - Distributed VCS

László Hornyák kocka.public at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 11:22:21 CET

Hali!

Nem probaltam sem a git-et sem a mercurial-t, de a verzio koveto rendszert
eleg sokmindenhez szokas integralni, IDE, CI szerver, bugtracker, ilyenek.
Az SVN-t kb minden tamogatja, egyszeru hasznalni es tobbnyire eleg annyi
amennyit tud.
Lehet hogy lenne jelentosege annak, hogy elosztott verziokezeloket
hasznalnak a open source projectek ha nagyon elterjedne, de szerintem most
meg ritkasag.