[Java lista] verziokovetes

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 11:24:14 CET

És még egy gondolat: első lépésben szerintem érdemes tartózkodni
minden saját ötlettől pl az SVN felosztását, branchelési gyakorlatát
illetően. Mindenben mások által használt patternek-et érdemes követni
az elején. Hacsak nincs valaki nálatok, aki nagyon ért ilyesmihez, de
akkor aligha írtad volna ezt a levelet:)

üdv

czinkos