[Java lista] verziokovetes

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 12:12:47 CET

Amiket felsoroltal, azok mind jok, es ezert jo is hasznalni az svn-t,
de a kollega leirasabol itelve a leggyakoribb muvelet a merge, es az
bizony eleg agyament modon van megoldva. Ha van egy mukodo es
bejaratott CVS-es leosztas, nem feltetlenul eri meg atallni.

Ha ujat kezdesz, akkor mar ne kezdj CVS-ben, hasznalj SVN-t, de az
atallas mar megfontolando.

lsp