[Java lista] HTML & Videobeagyazas

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Már. 10., H, 01:54:41 CET

On Sun, 9 Mar 2008 17:25:16 +0100
Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> - Egyszerre egy videó kell csak látszódjék (második videós linkre
> kattintás után is), szerintem nem is szabad több, már csak elvi okokból
> sem.
> - A videók lokális-lemezen vannak, nincs szükség internet kapcsolatra.

Szolj, ha trivialitast irok, de szerintem az ilyet ugy jo megoldani, hogy
egy playert beagyazol valahogy az oldalba, es a linkek azt az egy playert
birizgaljak JS-sel, hogy a megfelelo videot jatsza le. (Akar egy video is
lehet az egesz, akkor csak seekelned kell.) A beagyazott flash
alkalmazasok ugyanugy scriptelhetok, mint a beagyazott java appletek.
A lejatszot persze ugy kell elhelyezni az oldalon, hogy az ne gorogjon
odebb a szoveggel.

  atleta