[Java lista] override vs overload

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Már. 11., K, 14:20:02 CET

Hi !

Tipp: azt írja ki hogy "Child.test(Long l)"

Joe
________________________________

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu meghatalmazó: Fisha
Küldve: 08-03-11, K 13:42
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: [Java lista] override vs overload

Hello!

Biztos sokan vannak a listan akiknek egyertelmu az alabbi pelda mukodese, de bizom benne, hogy vannak olyanok is akiknek ujdonsagkent hat. Szivesen latnek velemenyeket arrol is, hogy szerintetek logikus-e igy a mukodese.

A gondolatebreszto kerdes az, hogy mit ir ki az alabbi kod.

Udv,

Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu

Parent.java:

package test;

public class Parent {

    public void test(Object o) {

        System.out.println("Parent.test(Object o)");

    }

}

----------------

Child.java:

package test;

public class Child extends Parent {

    public void test(Object o) {

        System.out.println("Child.test(Object o)");

    }

    public void test(Long l) {

        System.out.println("Child.test(Long l)");

    }

}

Main.java

package hu.guidance.test;