[Java lista] jna linuxon

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Már. 12., Sze, 09:16:59 CET

Szia,

amikor utoljára láttam közelről, akkor még standard library-ban volt az összes rendszerhívás is. A program szempontjából csak egy könyvtári függvény. Nagyon nem hiszem, hogy ez változott volna...

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck